change your life

16.10.15
PT
tempos mágicos, tempos intensos, transformativos, de muitas decisões. neste momento estou em casa, quis sentir de novo o calor de Portugal, os cheiros, o mar. dar aulas de yoga, inspirar, partilhar a minha vida de Bali, as experiências e a experiência que ganhei. 
O mais intrigante para mim é ver como eu mudei, como eu já não sou a pessoa que era quando saí há 3 anos. Olho para as minhas coisas e vejo o meu espelho, o reflexo do que fui e do que já não sou. E que tudo são experiências que nos constroem e nos fazem evoluir. 
e porque os tempos são de evolução, aqui ficam as novidades para os próximos meses! 

Novembro: Retiro em Ponte de Lima
De volta à vila maravilhosa num espaço de sonho, um solar com comida deliciosa confeccionada pela Leonor. Dias 20, 21 e 22 Novembro. Contacto: raquellosamachado@gmail.com

Dezembro: Retiro de Yoga com Beta Lisboa em Goa - 8 a 14 de Dezembro. Num sítio paradisíaco cheio de natureza, com a beleza encantadora de Goa, numa das melhores praias de Goa. Yoga de manhã e tarde, pequenos-almoços deliciosos, praia, caminhar. Pelas tardes teremos mais yoga, filosofia, chanting. As noites terão um jantar delicioso, dança e muita magia. 

Janeiro: Karma Yoga Retreat - para a primeira semana do ano começar com magia, de 26 Dezembro a 2 de Janeiro na Malveira da Serra. Mais novidades muito breve. Não hesite e entre nas experiências. Pode mudar a sua vida.

EN
magical times, intense times, transformative in many decisions. right now I'm home, I wanted to feel again the warmth of Portugal, the smells, the sea. giving yoga classes, inspiring, sharing my Bali life, the experience and the experience I gained.
The most intriguing to me is to see how I've changed, as I am no longer the person I was when I left three years. I look at my things and see my mirror, the reflection of what I no longer am. all experiences that build us and make us evolve.
and because the times are evolving, here are the new features in the coming months! Don't hesitate and join this amazing experiences.

November: Retreat in Ponte de Lima
Back to the beautiful village, in a dream space, a small palace with delicious food made by Leonor. Days 20, 21 and 22 November. Contact: raquellosamachado@gmail.com

December: Retreat Yoga with Beta Lisbon in Goa - 8-14 December. A paradise place, surrounded by beautiful nature, with the charming beauty of Goa, close to one of the best beaches. Yoga in the morning and afternoon, delicious breakfasts, beach, walking. In the afternoon we will have more yoga, philosophy, chanting. Night will have a delicious dinner, dancing and a lot of magic.

January: Karma Yoga Retreat - for the first week of the year start with magic, from December 26 to January 2 in Malvern da Serra. More news very soon.

feeling blessed. thank you. 


No comments:

Post a Comment